DontEvenReply.com
 E - m a i l s   f r o m   a n   a s s h o l e
Home    |    Top Rated    |    All E-mails (archive)    |    FAQ/Disclaimer    |    Donate    |    Twitter    |    Facebook



Shitty Roommate #1
Posted at: 2009-06-09 18:46:46
From Alex Mcgob to ***********@***********.org
Hey! I am interested in renting your place, it sounds awesome! I can pay straight cash every month. Just don't ask where it comes from.

A little bit about myself, I am 22, and love having fun! I saw you are avid movie watchers, which is great because I have a large collection of pornography. I don't really like cleaning, so I will expect people to clean after me. I have 5 german shepherds, but don't worry, they are cool. I have a habit of eating any food I find, but I'll try to restock the fridge with tap water at least once a week. I love playing the bagpipes, and I usually play them every night for a few hours.

Now I just wanted to let you know, I am a bit of an alcoholic. I drink every night until I black out and am often loud and obnoxious. I don't have a car because I am currently sorting out my 3rd DUI, so is it cool if I borrow a car if I need to run to the liquor store or something? I'll make sure I put some gas in it.

Some people have complained that I don't shower, but my minor odor is nothing compared to the amount of money you will be saving on water.

I look forward to hearing from you!

Thanks,

Alex

From Heather ******** to Me

are u fuckin crazy?! 5 german sheparts and u play the fuckin bagpipe? you must be out of your fucking mind. NO!
Share    
Comments:
Briandus (2017-10-11 14:59:06)
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of painstaking technologies, products, or markets. No everybody is more accomplished in the realities of a troop’s work than they are. But while these employees are deluged with well spelt n
Dontarrious (2017-03-09 22:55:28)
Je veux bien aller fouiner dans ce &qqoe;grenitr&uuot; avec toi… je vais aller le faire dès que j'ai un peu de temps… je ne reconnais personne sur la photo, j'ai des ancêtres normands à Dieppe, mais pas en Bretagne, du moins p
Tracy (2016-11-06 04:41:50)
Yes i love playing flash games online, i think in todays geaorntien online games are the new arcade. Most of the players just stayed at home with their computers playing unlike before.
crap (2015-08-20 10:01:28)
I guess this is where I stop going to back to continue reading previous entries. The last couple are nowhere near as clever as the more recent ones. You're just typing garbage and getting nothing back from the target.
Madcowe (2014-03-20 06:50:33)
After all that... they complain about the dogs xD
anonymous (2013-08-10 14:13:20)
heh heh he said, "bag pipes" heh heh
hiyourmom (2013-05-02 00:14:45)
I also have a facebook. I have made it funny and now want to sell it to a nerd who is incapable of being funny. I think its a match made in heaven! your funny roommates will be pounding down your door to live with you. I take paypal and im only asking $14
OIPkeymn (2013-03-09 06:38:18)
, , , . , ,
Anthony (2013-02-07 15:54:46)
LMAO All she took from that is German Sheppards and Bagpipes xD You don't mind if you get an alcoholic roomate who doesn't shower and eats all your food while not cleaning xD
hahaha omg (2012-07-19 21:43:02)
Some people have complained that I don't shower, but my minor odor is nothing compared to the amount of money you will be saving on water.
8^P (2012-05-03 14:27:06)
sounds like my dorm room8 from college..
anonymous (2012-03-10 10:19:59)
Lol the fact that he's an alcoholic didn't seem to bother her
Person (2012-03-09 21:12:31)
Out of all the things that come up as objectionable, it's the bag pipes and german shepherds
omg (2012-03-06 11:54:21)
I have to stop reading this in class. I fucking lost it at "bag pipes"
anonymous (2012-01-20 11:54:07)
Lost it at bagpipes, shaking with laughter.
nameloading (2011-09-11 12:52:49)
Lmao anybody can restock the fridge with tap water xD
Name (2011-08-08 06:49:56)
She didn't even make any mention about the pornogrophy. xD
anonymous (2011-07-06 02:42:11)
my head hurts from trying to picture this guy
niix (2011-06-28 14:48:11)
lost it at the word bagpipes. lmao
someone (2011-06-20 21:44:20)
"are u fuckin crazy?! 5 german sheparts and u play the fuckin bagpipe? you must be out of your fucking mind. NO!" I cant belive this guy thought the dogs and the bagpipe were the worst problem...
no imp (2011-05-25 12:11:59)
John, she might kinda like'd you. '5 german shepharts & bag pipe?' ehehehe
FiftyCal (2011-04-03 20:31:02)
The bagpipe is worse than elephant sex.
fpgmaasdkans (2011-04-01 07:32:42)
first paragraph gave me a fucking ab workout. looooololo
Bobert101 (2011-03-17 00:11:17)
Because being a free-loading alcoholic with a bunch of porn is definitely okay with her. lol
piper (2011-03-09 20:28:58)
only ignorant, racist fucks have the slightest problem with the sweet sound of the bagpipe. grow a pair of bags, pussies!
K (2011-02-22 19:42:16)
Read the response first; it will sound a lot more fucked up.
Sam (2011-02-21 04:35:19)
"I don't care if you have a large porn collection, are a raging alcoholic, or have 3 DUIs and want to use my car, but because you play the bagpipes at night and 5 german sheperds, I don't want you to be my roomate."
josh towers (2011-02-01 15:27:13)
she kind of diminished how fucked up that all was
your mom :) (2011-01-06 18:32:05)
so i like this girl she fukin funny hahahah (heather) so yeah i would hate a roomrate that that i hate the bagpipes.... i also hate roommates i am in collage and i am looking for a really funny roomate and so yeah .... i have a facebook my name is chac
arun (2010-11-21 09:13:10)
I'll make sure I put some gas in it. you could have added as paying from his purse..lol
Mason (2010-10-07 00:55:16)
I wouldn't care if the guy doesn't shower, clean up after himself, or replace food. I'd let him live there just to get a free bagpipe concert every night.
bookofjob (2010-09-23 01:42:46)
this reads like my resume.
hahaha (2010-09-22 07:35:38)
i love the bagpipes, i'd probably say yes to this guy
Layla (2010-08-09 18:16:52)
hahaha, i'd be your room mate anyday, luv!
Angizolo (2010-06-28 13:05:55)
"I don't really like cleaning, so I will expect people to clean after me". haa
anonymous (2010-05-17 20:47:43)
lol it was definitely the bagpipes. nobody fucking likes bagpipes.
Name (2010-05-05 02:04:09)
What's wrong with bagpipes?
James (2010-04-06 22:06:48)
I am a bit of an alcoholic, I have 3 DUI's I dont clean up or shower, and all she is bothered about it the dogs and bag pipes :P lol
bega (2010-03-10 05:56:15)
"I have a habit of eating any food I find, but I'll try to restock the fridge with tap water at least once a week" perfect roommate! :)
Down to It (2010-03-05 20:35:20)
This was not realistic. Everyone knows that German Shepherds hate bagpipe players.
Chris (2010-02-25 21:29:05)
Dita, I couldn't agree more! I think these are funny! Most hysterical. So, who cares about the low lives who "Don't think they're funny." and the ones who say "Waste of my time!" It's not our fault they're stupid t
Dita (2010-02-17 21:00:47)
You call yourself "bobblenuts" and we're lame? Why are you here, and posting, if you don't think it's funny? Take a hike, you won't be missed.
hella funny (2010-02-11 23:28:57)
i just think that it is hilarious that out of that whole e-mail the guy takes offense with the dogs and the bagpipes :)
Chris (2010-01-27 20:49:47)
What amazes me is that the people he e-mails can't even spell.
anonymous (2010-01-27 20:43:32)
replace the bagpipes with techno music and he would fit right in with me and my roomies
anonymous (2010-01-22 11:46:40)
LOL
OoOoOoO (2009-11-23 23:47:29)
lol, bagpipes. although i do love bagpipes. haha
Hello, Captain (2009-11-21 04:32:29)
I think this guy has been spying on me... how would he know about my german shepards and odor problem?
Cccc (2009-11-14 20:52:43)
Seems like she only read half of it before replying ahaha..
willis (2009-10-06 18:19:34)
so she complains about the dogs and bagpipes but not the DUI and alcoholism? hmm strange
Smelly (2009-09-21 09:15:42)
Some people have complained that I don't shower, but my minor odor is nothing compared to the amount of money you will be saving on water.
PayThePiper (2009-09-14 15:33:33)
But but, what's wrong with bagpipes :<
fML. (2009-09-13 12:25:56)
lmao, where do you come up with this shiiit?
choksondic (2009-08-31 15:30:14)
Hilarious!
Mo (2009-08-17 18:22:53)
I love the bagpipe bit.
gandza (2009-08-14 15:07:55)
I want to meet this guy that writes this, i dont remember the last time I laughed this hard and this long, man these emails are a killaaaaaa
duncan (2009-08-08 00:37:13)
Your all fags.
HAHAH (2009-08-04 15:42:48)
I think the comments sometimes are funnier than the actual posts.
bobblenuts (2009-08-04 08:00:39)
fake who would be that fucking honest.....and you all repeat yourselves in your comments....lame
duncan (2009-07-30 07:29:19)
stupid people
super (2009-07-25 12:21:55)
duncan ftw
Senor Carlos (2009-07-24 12:10:22)
This one doesn't even have the original ad in it. And it just has one formulaic misspelled response. I call bullshit on this one.
pee pants (2009-07-24 09:54:58)
I have 5 german shepherds, but don't worry, they are cool. hahaha, don't worry, they're cool
Alex Mcgob (2009-07-21 07:55:53)
I've got a sneaky suspicion Heather is a lesbian. Don't take it personal Mcgob!
l1qu1dsk1e (2009-07-21 01:26:23)
hillarious!
Pissmeoffgal (2009-07-19 23:29:13)
gosh i want u as the room mate...please come look for me...me waits.
Matt (2009-07-18 16:27:01)
LOVE the site - it's genius and the e-mails make me laugh out loud. I didn't feel this one was very effective, though, because it went overb
Gina (2009-07-16 17:14:09)
I think the part about him being a raging alcoholic is hilarious, yet she cares not for the loud and obnoxious, only about the dogs and the bagpipes... ahahahaaaaa
LOL (2009-07-15 16:29:05)
"Just don't ask where it comes from."
Alex (2009-07-15 02:02:45)
Wow, Duncan's not here yet.
John Fonda (2009-07-10 15:51:58)
How dare you play bagpipes!
Obama (2009-07-10 01:24:57)
I lol'd.
NigelCockswallow (2009-07-09 10:57:40)
Hey - I need a roommate. When can you move in? Your money's as green as the next guy's right? (it just might smell a little more than the next guy's...)
LOL (2009-07-09 04:36:58)
"but my minor odor is nothing compared to the amount of money you will be saving on water." I am laughing so hard I'm crying at this line, rofl.
JustMe (2009-07-05 07:25:11)
"Ill try and restock the fridge with tap water every week" awesome your attention to detail is what makes it work
Pandora (2009-07-05 03:33:54)
Brilliant!!! Such a genius!
roflsausage (2009-06-28 18:56:29)
will you be my roommate? lmao
anonymous (2009-06-28 15:17:38)
anonymous (2009-06-28 13:14:51)
Mongoooo (2009-06-27 12:28:53)
I have 5 german shephards...but don't worry, they're cool. lmfao.
Manny Williams (2009-06-26 04:54:18)
Great! Classic!
Wondering (2009-06-25 20:56:43)
She didn't have any problem with the porn. >.> <.<
Robert (2009-06-24 13:29:36)
Seriously though, if you'd send this email to my dorm we'd invite you over :)
dear asshole (2009-06-24 05:49:56)
you are my hero!!!!!! laughing my flippin ass off over here. Will share this link with many!
Sarah (2009-06-24 03:56:41)
Man, the dogs would be a win for me. haha.
[Insert Name] (2009-06-23 03:03:13)
I guess she just doesn't appreciate scottish culture
anonymous (2009-06-22 13:45:36)
"sheparts"??? LOL!! Maybe she's the one with a problem.
Tricky (2009-06-21 15:59:05)
Funny? No.
Mzzzzzzz NoName (2009-06-21 01:59:38)
I have to tell you. Someone
doubly anon (2009-06-20 21:10:27)
and people reply to such e-mails :-) freaks me out the nuts.
Corey (2009-06-18 10:34:01)
I really laughed out loud at her response. "and u play the fuckin bagpipe?"
LOL right now (2009-06-17 15:06:09)
Another awesome prank. Nice!
Salem13 (2009-06-16 22:31:27)
Yeah...the dogs and bagpipes bothered her the most...LOL!
anonymous (2009-06-14 19:58:21)
holy shit man, that second paragraph was brilliant
bagpipe (2009-06-14 03:34:48)
bagpipe, singular
anonymous (2009-06-13 00:59:48)
I like how she is shocked by the dogs and bagpipes but does not mention the drinking, car borrowing, etc....
anonymous (2009-06-12 23:57:33)
Lolz, borrowing a car and sounding like a drug dealer and they care about is music and dogs? weirdos
anonymous (2009-06-12 22:57:48)
Win.

Add a comment
Name:
Comments:
(C) Copyright 2009 dontevenreply.com | Privacy Policy | Advertise | Hosting provided by Apis Networks